Mijn Tickets
Uw ticket wordt direct na betaling per e-mail naar u verstuurd.
Als u niet binnen enkele uren uw ticket heeft ontvangen, controleer dan eerst uw spam-box. Heeft u geen tickets ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Geef uw naam, adres, telefoonnummer en bestelnummer door, alsmede het evenement waarvoor u kaarten heeft gekocht. Dan gaan wij ermee aan de slag.
Om toegang te verkrijgen tot het evenement dient u het ticket met de QR-code uit te printen. Ook is het mogelijk om de QR-code aan de ingang te tonen op uw mobiel.
Geef uw gegevens door via het contactformulier. Dan mailen wij u nogmaals de door u gekochte tickets.
Via TicketsCornerNL is het niet mogelijk om de reservering te annuleren. TicketsCornerNL verzorgt alleen de afhandeling tussen u en de organisator. Voor annuleringen dient u zich te wenden tot de organisator van het evenement. De contactgegevens van de organisator vindt u op de betreffende evenement pagina.
Mijn Evenement
Voor vragen of opmerkingen over evenementen dient u contact op te nemen met de organisator van het evenement. TicketsCornerNL is niet verantwoordelijk voor de inhoud of vorm van een evenement. De contactgegevens van het evenement treft u aan op de evenementpagina van het betreffende evenement.
De organisator van het betreffende evenement is verantwoordelijk voor de organisatie. Deze is ook verantwoordelijk voor de communicatie tussen alle partijen. Hierin is TicketsCornerNL geen partij. Uiteraard kan TicketsCornerNL daarin wel helpen. De contactgegevens van de organisator vindt u op de pagina van het betreffende evenement.
Als een evenement wordt geannuleerd om welke reden dan ook, is de organisator verantwoordelijk voor de afhandeling daarvan. TicketsCornerNL is daarin geen partij. Eventuele financiële afwikkeling van een en ander is altijd ten laste van de organisator. De contactgegevens van de organisator vindt u op de betreffende evenementpagina.
Mijn Betaling
Tickets via TicketsCornerNL kunt u betalen via iDeal en Creditcard. Dit houdt in dat u de betalingen beveiligd verwerkt binnen uw eigen vertrouwde bankomgeving.
Als de betaling om welke reden dan ook niet lukt, zult u geen ticket ontvangen. Om alsnog tickets te ontvangen dient u de bestelling opnieuw uit te voeren.