Waarom registreren?
Om evenementen te kunnen plaatsen en uitbetalingen te kunnen ontvangen dient u zich te registreren op onze website. Registratie is geheel gratis. Voor zowel particulieren als bedrijven is het mogelijk evenementen te plaatsen en betalingen te ontvangen. Alle betalingen én uitbetalingen vinden plaats via onze betaalprovider STRIPE. STRIPE werkt volgens de protocollen van PSD2. Hiermee voldoen wij aan de Europesche wet- en regelgeving rondom online-betalingssystemen. Dit houdt in dat geldstromen continue gemonitord worden. Tevens houdt dit in dat uw betalingen gegarandeerd zijn, ook in geval van faillissement van TicketsCornerNL. Voor u én ons een veilig idee. Om te registreren hebben wij een aantal persoonlijke gegevens van u nodig. Deze worden verzonden via https. Aangezien TicketsCornerNL een ssl-certificaat heeft, worden uw gegevens versleuteld verzonden. Om gebruik te kunnen maken van de uitbetalingen via STRIPE is het nodig dat u instemt met de STRIPE Connect Account Overeenkomst. Om een uitbetalingsaccount voor u aan te kunnen maken bij STRIPE en uitbetalingen aan te te kunnen doen, vereist Stripe een identificatiemiddel zoals een geldig paspoort, rijbewijs of verblijfsvergunning. Deze kunt u via het registratieformulier uploaden en naar ons verzenden.
Hoe registreren?
Registratie vindt plaats via het registratieformulier. Nadat u uw gegevens en documenten heeft geupload, ontvangt u een email met een link om uw emailadres ter verifiëren. Nadat u uw emailadres heeft geverifieerd, zal TicketsCorner uw account controleren en een account aanmaken bij STRIPE. Dit proberen wij te realiseren binnen één werkdag. Zodra uw account is goedgekeurd, ontvangt u een mail ter bevestiging. Vanaf dat moment kunt u evenementen plaatsen en tickets verkopen via TicketsCorner.nl.
Veel plezier op TicketsCornerNL!